REKLAMACJE
Szanowny kliencie , w trosce o szybkie roozpatrzenie reklamacji prosimy aby:
1. Sprawdzić asortyment w obecności przewoźnika
2. Jezeli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia należy spisać protokół szkody
3. Jeżeli produkt jest niezgodny z umową lub uszkodzony, do zgłoszenia załącz
dokumentację zdjęciową przedstawiającą nieprawidłowości w produkcie
4. Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy,
można kierować w formie pisemnej na nasz adres
za pośrednictwem poczty elektronicznej - been.kate73@gmail.com
uzgodnimy szczegółowy sposób reklamacji, pomagając państwu wybrać najbardziej korzystną procedurę.
5. W zgłoszeniu reklamacyjnym powinien zostać zawarty opis zaistniałego problemu.
proszę poinformować nas jeżeli dotrze do państwa produkt:
- uszkodzony (np. pęknięty czy obity)
- niekompletny (np. w komplecie brakuje pewnych elementów)
- niezgodny z opisem produktu (np. posiada inne wymiary)
- nie nadaje się do celów, do jakich jest zwykle używany
- który nie spełnia państwa oczekiwań, które wynikają z zapewnień sprzedawcy lub producenta (np.krzesło nie zapewnia wygody)
6. W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją umowy zgłoszonej przez państwa
7. Istnieje możliwość zamówienia firmy kurierskiej za naszym pośrednictwem która na nasz koszt w dogodnym dla państwa terminie, odbierze reklamowany towar
8. W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.
Pragniemy także poinformować, że reklamacja nie zostanie uznana w przypadku:
- jakiejkolwiek zmiany towaru w aspekcie strukturalnym, jakościowym i ilościowym
- nieprawidłowego montażu produktu
- zastosowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem
- uszkodzeń mechanicznych powstałych po stronie klienta
- zużycia produktu wynikajacego z jego naturalnej eksploatacji
ZWROTY
Szanowny kliencie, w celu dokonania zwrotu towaru, w związku z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość przez konsumenta ( zgodnie z trescią art 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r - o prawach konsumenta), należy:
1. wypełnić i wysłać na nasz adres " dokument zwrotu towaru" ( druczek dołączony został do przesyłki), lub wystawić pisemne oświadczenie o chęci odstąpienia od zawartej umowy z podaniem :
- imienia i nazwiska
- adresu
- numeru zamówienia
- numeru rachunku bankowego na który mają zostać zwrócone pieniążki
2. do przesyłki z towarem dołącz;
- wypełniony formularz lub oświadczenie
- dowód zakupu towaru
3. przesyłkę odeslij w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
ZWRACANY TOWAR MUSI BYĆ PEŁNOWARTOŚCIOWY, tzn. W TAKIM STANIE W JAKIM ZOSTAŁ PAŃSTWU DOSTARCZONY.
4. STARANNIE ZABEZPIECZ TOWAR NA CZAS TRANSPORTU DO SIEDZIBY SPRZEDAWCY
5. ADRES DO WYSYŁKI: FHU Z-BT s.c. , 41-813 ZABRZE ul. J. WYBICKIEGO 33 c